FAQ

Najczęsciej zadawana pytania w jednym miejscu!

Po wybraniu produktu i dokonaniu płatności każdego miesiąca w wyznaczone przez ciebie miejsce( np. dom, praca, paczkomat) trafi nowa paczka w której znajdować się będzie miesięczne zapotrzebowanie karmy dla Twojego pupila. Dzięki naszej usłudze nie musisz pamiętać o zamawianiu karmy ani o jej dźwiganiu. Zajmiemy się tym za Ciebie.

Nasza usługa działa tak samo jak Netflix, Uber czy automatyczne płatności za prąd. W naszym sklepie możesz zapłacić tylko za pomocą karty płatniczej. Jest to najwygodniejsza forma płatności i masz pewność, że nie zapomnisz  o konieczności dokonania przelewu za kolejne dostawy. Płatność i dane karty są zabezpieczone przez wyspecjalizowaną firmę STRIPE.

Nowa paczka z karmą trafi co miesiąc na Twoją wycieraczkę lub inne wyznaczone przez Ciebie miejsce. Dostawy realizowane są przez firmę Inpost( Kurier + Paczkomaty)

Jesteśmy tak pewni jakości naszej karmy, że już teraz chcemy Ci zagwarantować, że Twój pies pokocha nasze produkty a jego miska będzie zawsze pusta! W przeciwnym wypadku zwrócimy Ci wszystkie pieniądze. Możesz zatem przetestować nasze karmy za darmo przez okres 14 dni!

W zakładce “Moje Konto” znajdziesz panel klienta, gdzie możesz dodawać/zamieniać produkty, usunąć swoje subskrypcje, zmienić adres dostawy i wiele więcej.